Cataclysm Children

Official Forums of the WowScape Horde Guild Cataclysm Children
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 What video games you guys play besides wow?

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
yellafella
Mindless Ramblings
Mindless Ramblings
avatar

Number of posts : 67
Age : 26
Location : Sweden
Registration date : 2008-09-30

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Sun Dec 14, 2008 5:54 am

Pokémon FTW! Smile
Back to top Go down
View user profile http://FuckmeGorgeous.bilddagboken.se
bakstabftw
Social Butterfly
Social Butterfly
avatar

Number of posts : 29
Age : 23
Location : Chicago, Illinois
Registration date : 2008-10-24

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Thu Dec 18, 2008 12:45 am

Teelux wrote:
fuck that the pokemon games for gameboy are awesome

You were high when you said this right tee?
Back to top Go down
View user profile
Teelux
Mindless Ramblings
Mindless Ramblings
avatar

Number of posts : 82
Age : 26
Location : Ontario, Canada
Registration date : 2008-09-20

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Thu Dec 18, 2008 10:11 pm

nah. they are a good time waster.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Teelux
Mindless Ramblings
Mindless Ramblings
avatar

Number of posts : 82
Age : 26
Location : Ontario, Canada
Registration date : 2008-09-20

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Thu Dec 18, 2008 10:11 pm

plus they are portable, so you can carry it around with you Smile

_________________
Back to top Go down
View user profile
Bloodsxmage
Social Butterfly
Social Butterfly
avatar

Number of posts : 20
Age : 25
Location : ocala,FL
Registration date : 2008-10-17

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Thu Dec 18, 2008 11:13 pm

haha i do have to give him that .. i mean i remember when i was at the hospitle when my mom was hurt or somthing when i was young... hell i would have died of boredom if i dident have my lil gameboy haha =P it went by so fast like i was there for 4 hours felt like 1.. haha and got some dude up liek 20 levs haha BOOO YA!~!~!
Back to top Go down
View user profile
Vedil
Social Butterfly
Social Butterfly
avatar

Number of posts : 30
Age : 23
Location : Orlando,Fl
Registration date : 2008-09-30

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Fri Dec 19, 2008 6:54 am

Teelux your sig looks nice..
Back to top Go down
View user profile
bakstabftw
Social Butterfly
Social Butterfly
avatar

Number of posts : 29
Age : 23
Location : Chicago, Illinois
Registration date : 2008-10-24

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Sat Dec 27, 2008 1:09 pm

damn never expected this many comments lol
Back to top Go down
View user profile
bakstabftw
Social Butterfly
Social Butterfly
avatar

Number of posts : 29
Age : 23
Location : Chicago, Illinois
Registration date : 2008-10-24

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Sat Dec 27, 2008 1:11 pm

and i need a woot woot for the most replies on the forums lol
Back to top Go down
View user profile
HarleyQuinnz
Uber Poster
Uber Poster
avatar

Number of posts : 131
Age : 30
Location : Grapevine, Tx
Registration date : 2008-09-18

PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   Sat Dec 27, 2008 4:42 pm

LOL


cheers WOOT

_________________


Alts:

Ashkah<->Troll<->Holy Priest<->6/8
Nomonmycooki<->Troll<->Elemental Sham<->6/8
Kittychan<->Undead<->Fury/Pro Warrior<->6/8
Empusa<->BE<->Retri<->Paladin<->2/8
Harleyquinnz<->BE<->Marks<->Hunter<->7/8
LilRedridin<->BE<->Fire<->Mage<->2/8
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/spawnosatan
Sponsored content




PostSubject: Re: What video games you guys play besides wow?   

Back to top Go down
 
What video games you guys play besides wow?
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Cataclysm Children :: Off Topic-
Jump to: